Tuesday, August 3, 2010

Gelap 2

Kalau tak slh aku 2 3 bulan sudah aku dh tukar cermin blkg kreta aku then ari ni aku tukar cermin pintu plak...cermin pintu belakang color itam dan pintu depan color hijau...memang aku dh lama cari cermin ni tapi masalahnya harga die agak mahal la dlm pasaran Rm450 gitu. Thanks to Mudah.my sebab memudahkan kerja aku.


AKu beli cermin kreta ni dengan runner halfcut (bro Mal ) di equine...murah gile die jual rm250 je sangat jauh beza harganya kalau nak compare dgn runner2 yg lain....dulu masa tukar cermin blkg kereta ni aku suruh pakar cermin area hospital tawakal yg buat tapi untuk cermin pintu ni aku suruh kawan baik aku wat robert (mekanik honda) .. die dtg dari shah alam semata2 nak tolong aku...tq robert.


alang2 dah tukar cermin aku tukar skali moulding pintu dgn door visor virs..hasilnya keta aku jadi gelap...buat dari pukul 10mlm sampai 3pagi...then blanje robert makan (bagi skit la duit upah die) ....esok nak cuci kreta sebab dh kotor



0 comments:

Post a Comment