Tuesday, March 16, 2010

4 tahun


Ramai orang cakap 4 tahun tu sekejap je .....tak kurang gak yang cakap 4 tahun tu lame gilo...itu semuanya terpulang pada individu tu sendiri...kalau die enjoy life die ,sure die akan rase 4 tahun tu singkat je...


bagi aku 4 tahun tu lama la gak sebab 4 tahun sudah aku study .huhuhuhuh tapi tu tak bermaksud aku tak enjoy life aku 4 tahun sudah....cume ianya agak terbatas sebab duit nye kurang....tak leh nak enjoy puas2....

dalam mase 4 tahun ni aku enjoy spent time ngn family, frenz n special one....tapi aku rase ade "benda" akan rase tempoh 4 tahun tu sangat seksa baginya...tak lain dan tak bukan ialah "wallet" aku...kalau die boleh bercakap sure die dah maki aku dah....sampai nak hancur aku pakai die...


so 2 hari sudah aku dapat wallet baru ....my special one nak blanje...maklumlah wallet aku yg sebelum ni pun die yang banje...sebab tu aku tak nak tukar wallet baru...saje tggu die blanja...akhirnya dapat gak...TQ


Wallet baru aku

Wallet lame aku "kanan" dah barai
warna still coklat aku suke

2 comments:

Sharinginfoz said...

hmmm lama-lama wallet sayang kan nak tukar tapi terpaksa le juga

Fikri Rais said...

dh lama wallet ko cium bau bontot.. tukar baru.. bagus2.. tp org tua2 ckp, wallet jgn asik tukar2, nanti duit x lekat..

Post a Comment