Monday, March 29, 2010

Gelap





Dari minggu lepas lagi aku rase nak tinted cermin kreta aku...sebab aku rase suhu dunia la ni makin lama makin panas la....cahaya yg masuk dalam kereta aku pun rase perit je....so rasenya aku dah sampai seru la nak psg tinted.

Dalam aku sibuk2 surfing kat mudah.my pasal harga tinted...tetiba aku tgk ade org jual cermin blkg warna hitam...original japan punya takde tinted...memang original itam....trus aku call brother tu then aku dtg umah die ....trus beli cermin tu...aqil name die....kawan aku pun amik parts lain kat brother tu....



Sabtu lepas aku trus tukar kat pakar cermin....dalam byk2 pakar cermin...tempat ni la paling murah.....serius mmg murah byk kalau banding dgn pakar cermin lain...disebabkan dah tukar cermin hitam..aku pun xjadi la tinted....huhuhuhuuhuhuhuh puas ati aku


Gelap syok betul

0 comments:

Post a Comment