Tuesday, April 13, 2010

Tradisi

Ahad lepas 4 april 2009 aku agak free la...xde keje nak buat...tetiba ada panggilan dari sahabat seperguruan aku namenya edan....die inform aku ada tournament silat olahraga kat taman nirwana ampang dan bdk2 junior gelanggang aku masuk bertanding....terlanjur aku dh free ari tu trus aku gi tgk tournament tu sambil bagi moral support kat budak2 baru.


budak gelanggang aku masuk tak la ramai sangat...ada la 10 org....sbb depa ckp penganjur lambat inform....so dorang sempatla training dalam 2 minggu je.... aku memang dah lame tinggalkan tournament n i....juz blaja silat utk sihatkan badan n self defense saje...xlarat nak training utk tournament....


dalam 10 org yg masuk 4 org dapat emas 2 org dapat perak....so aku agak bangga ngan pencapaian depa...walaupun ramai budak2 baru tapi aku reskpek kat depa sbb menang tournamen tu... congrats






0 comments:

Post a Comment