Tuesday, April 6, 2010

visitor

dalam diam tak diam aku dah 3 bulan berblog...hahahahah....tapi ni bukanlah website yg pertama yang aku buat.....aku ada lagi 2 blog...tapi tu untuk niaga punya....blog ni personal punya....


aku pun ada satu web yg aku beli domain serta hosting nya di DataKL...duk diam tak diam dah 2 tahun lebih aku manage website tu....aku beli domain ngn hosting kat datakl bukan sebab pakej die pun ...tapi sebab support yg depa bagi...1st class...kalau nak ikut pakej Datakl boleh dikira mahal aku rase...tapi yg penting aku puas ati ngn layanan dorang...thanks to Khairul (0rg Datakl) yang slalu tolong solved problem aku....


memang best ade domain sendri sebab kite boleh tgk jumlah visitor yg datang serta dari negara mana depa dok suft....byk lagi features dalam Cpanel ni.....so far visitor web yang aku buat tu semakin lama semakin ramai....dari tahun ke tahun...tgk graph kat bawah



Aku start bulan march 2008

Tahun 2009


Tahun 2010...skit lagi nk sampai 1000 visitor per month
bulan april tak abis lagi harap2 dpt la



tapi blog ni....10 org pun tak sampai org tgk ...hahahhahaha...xpe2 ni catatan hidup saje...xpenting sgt org visit ke x...juz enjoy berblog mcm kawan2 lain






0 comments:

Post a Comment