Sunday, May 2, 2010

Bergayong

1 mei 2010 adalah cuti hari pekerja tapi malangnya ia jatuh pada hari sabtu....so xde cuti ganti... hhahaha...tapi takpe...aku bukan nak cite pasal hari buruh pun tapi psl aktiviti aku pada hari buruh..


Gayong perdana KL ... lebih 500 anak gayong dari 30 gelangang di sekitar kl berkumpul bagi menjayakan majlis ini ... aku pun terlibat same...di sebabkan tu la aku takde gambar nak tunjuk kat korang....tapi aku sempat la snap gmbr sebelum majlis bermula.


lokasi padang flat sri melaka ,cheras


Abis je bergayong aku trus shoot ke PD, sbb kawan baik masa diploma dlu melangsungkan perkahwinannya....aku sampai pukul 4.30 sebab ada banyak xcident dlm perjalanan...jalan jem teruk....so aku sampai2 je kenduri umah kawan aku...meja makan ade 1 je lagi...hahahah aku rase aku tetamu last die ari tu...hahaha anyway tahniah to azad abd rahman....


0 comments:

Post a Comment