Sunday, May 16, 2010

musnah


Kalau tak salah aku dari aku kecik lagi bangunan ni memang dah lama ade...sini la tempat aku minum pagi2...ala kira abang pada "old time white coffea" la....tempat aku gunting rambut kat kedai mamak...kedai cina ubat...kedai surat kabar...bundle pun ada kat sini gak......

aku antara org yg terkejut besar sebab aku tak ada kat tempat kejadian walaupun kedai ni depan umah aku je.... sebabnya aku pegi kenduri kawin kawan aku ... aku kuar rumah pukul 10.30 pagi dan kebakaran ni jadi pukul 3ptg mcm tu...aku plak blk pukul 8 malam...sbb melepak ngn kawan pas kenduri..


smpi2 area umah aku tetiba jem....rupenya jalan sume dah ditutup...jalan masuk ke rumah aku pun kena tutup...polis tak bg masuk ... tapi aku ckp ngn depa aku tinggal belakang ni je...kalau tutup camne nak balik...so encik polis pun lepaskan aku hahahahahhaha.....

korang leh tgk camne kebakaran ni start layannnnnnnnnnn


0 comments:

Post a Comment