Wednesday, June 2, 2010

usang


Hari ni pukul 5.30 aku dh terima berita yang makcik aku belah ayah dah meninggal ... sakit jantung dengar katanya ... arwah mmg dah lama sakit pun cume kali ni die kena heart attack la aku rase... satu family sume amik cuti n trus ke rumah kg baru... selesai je semua pengebumian aku plak rase mcm nak amik gambar umah kat kg baru...

kalau korang nak tau rumah ni dh usang gile dah...saje xnak runtuhkan sebab arwah nenek dulu tinggal sini... skrg semua family stay kat umah sebelah... so umah papan ni biarkan die jadi kenangan bersama arwah nenek .... mase aku kecik2 aku penah masuk umah ni... jalan skit je lantai dah gegar... mmg reput dah lantai ni...

dgr plak cite gomen nak amik tanah kat kampong baru...so b4 depa nak runtuhkan better aku amik dlu gmbr rumah ni..huhuhuh

0 comments:

Post a Comment