Friday, January 1, 2010

Welcome 2010

Hari ni 1 januari 2010... alhamdulillah dpt gak aku merasa satu lagi tahun baru ... sebenarnya aku mmg dh lame plan nk buat personal blog sendiri mcm member2 yg lain tp aku takde mase utk tu...aku mmg dh ade 3 blog sebelum ni tapi semua tu blog bisnes punya ...then aku decided nak buat blog pada tahun baru (hari ni la).


1 jan 2010 semuanya baru untuk aku terutama keje...aku akan masuk company baru 4 jan ni ... sayang gak aku nak tinggalkan company lame sbb kawan2 sume mmg best...pandai cover line utk kwn2( huhuhu senang nak mengular)...sebenarnya aku tak lame sgt join company lame ni coz baru je 6 minggu keje then aku tender resignation sbb dpt better offer from new company...so this 4rd jan 2010 is my 3rd company i work since im graduated.



tahun baru ni aku tak gi mane2 sbb rase mls la nak bersesak kat kl tu...dah la keje kat kl pastu balik lewat...nak celebrate pun jadi malas..penat...so aku ngn lagi 2 org bdk kg lepak makan kat bangi je....saje buang mase sampai pagi then balik umah tdo...kebetulan thn br ni ari jumaat so pagi ni aku xde plan nk kuar pun...juz mlm ni main futsal ngn kawan2 kptm kawan mase diploma dlu...hepi new year guys