Friday, January 22, 2010

line tepon



Seperti yg kite sedia maklum...di malaysia ni ade 3 company besar yang menyediakan perkhidmatan line telefon ni iaitu maxis , celcom dan digi..... tapi sebenarnya ade banyak lagi line tepon yang disediakan oleh company kecik seperti company aku...sebenarnya aku pun tak tau company aku buat voice services...ingat supply broadband je...rupenya ade lagi main bisnes depa..




aku pun dapat satu sim free...line free kalau nak call sesama engineer...kalau nak call awek blh gak tapi pandai2 la..hehehehehe....yang aku tau company aku nye rate lagi rendah dari 3 company bsr tu ar....maklumla company kecik mane leh bg rate mahal2 bagi murah sudey...

syok gak bile tgk tulisan yg kuar kat hp aku tu tulis lain...bkn celcom maxis atau digi

0 comments:

Post a Comment