Tuesday, January 19, 2010

langkah kanan

masa aku kat opis dok explore redback network ni tetiba senior aku ajak gi opis allied telesis...aku pun follow je la...leh gak kuar jalan2...dok opis pun boring gak...allied ni jual brg network gak same mcm cisco dan huawei....company aku antara pembeli terbesar produk ni la...so far allied ni tak mengecewakan kami...takde lagi dengar kes overheat atau "hang"...







opis allied ni kat bangunan TM...ala kat bangunan rupa rebung tu...senior aku nak jumpe staff depa sebab nak bincang skit psl project yg tengah die handle...aku seperti biase kalau dtg opis vendor ni target aku 1 je....nak baju hehehehehe...so lepas aku meeting ngan staff allied depa bagi aku diary...aku ckp aku dah ade ...aku kata aku nak baju....so staff die trus masuk stor bagi aku baju ....ngam2 ade 1 je baju size aku..yang lain sume size bsr...yg syok lagi die bg skali ngn sweater.....senyum lebar la aku...leh pakai kat opis...sebab opis aku sejuk sgt la..air cond kat sebelah je.....co0o0o0ol

0 comments:

Post a Comment