Tuesday, January 12, 2010

Kalau dah satu bumbung




Kalau dh masuk bidang technical ni mmg mane2 pegi pun sure akan jumpe gak 1 hari nanti ...nak2 plak budak2 network dari UNIKL...batch aku saje ade lebih kurang 90 orang... as long we work in klang valley sure akan jumpe gak...huhuhuh...mase aku keje kat company lame pun pun ade gak 2 3 kali aku jumpe kawan2 batch aku tgh setup network kat opis aku.

Skrg mase aku keje kat company baru pun same...aku jumpe ngn junior aku plak...so 1st day aku kat sini takde la rase sunyi sangat sebab dah ade kawan...kebetulan plak ade gak bdk intern unikl masuk skali ngn aku...nak tergelak gak aku bile pk2 hal ni.

Aku rase ni bukan kebetulan tapi mmg graduate unikl mendapat tempat di hati vendor2 atau pun ISP...kebanyakan bdk network UNIKL keje kat company besar dan hampir semua keje kat company vendor. Thanks Unikl dan aku bangga dengan UniKL...learn from the expert.

1 comments:

Fikri Rais said...

Yezza !!! finally bleh komen. betui bro.. kt tmpat aku ada 4 org Unikl graduate.. company lama pn sama gk.. Unikl is the best tech Uni !!

Post a Comment