Wednesday, January 20, 2010

free




hari ni aku dpt save kan skit duit aku sebab ade pembukaan kedai makan baru "pelita nasi kandar"....sebenarnya aku jarang makan kat mapley mase lunch hour ni...tapi dah dioffer makan free ... aku tak tolak wakakakkaa...aku ngan member opis sampai2 agak lewat dalam pukul 2 camtu...org pun tak de la ramai sgt....disebabkan ia makan free maka kitorang sume tak leh la nak pilih2 lauk (memang ade 1 lauk je ayam ngn telor)...belasah je


kalau tak slh aku ade VIP yg rasmikan kedai ni...erm aku tak amik kisah psl VIP tu yang penting makan....depan kedai tu ade plak lori Milo...sebab gelas milo tu kecik aku blasah sampai 4 gelas hehehehe........tq kat abang milo sebab die yg suruh aku minum byk "biar jadi sihat dan kuat" huhuhuhuuhu

0 comments:

Post a Comment