Monday, January 4, 2010

Tempat Baru


4 jan 2010 adalah ari pertama aku kat tempat keje baru, dari rumah aku dah bangun awal sebab maklumlah baru hari pertama...huhuhhuhuhu...masuk kul 8.30 pastu..so pukul 8 aku dah sampai opis...pastu aku terus je gi HR dept jumpe HR admin opis aku....masuk je Hr dept tu aku dah nampak ade lagi 3 org dah dok tggu kat kerusi..rupanya staff baru macam aku gak..maklumlah new year sume nak tukar keje baru..

HR admin sume tak sampai lagi... so aku pun borak2 la ngn dorang jap...pas settle urusan HR aku trus masuk NOC team dept...so far aku enjoy keje kat sini sebab team sume best..nak kate keje susah ...erm aku tak kisah sume tu sgt janji aku leh blaja benda baru...mmg byk gile benda aku tak tau...company aku ni ISP kecik la...so mmg main ngn WAN ni...pening2 kepala aku nak faham.





laptop..dalam kotak lagi


table aku


company ni memang kena ngn jiwa aku...member best, opis ok (sepah skit la) , pakai t-shirt (yg paling aku suke), waktu keje flexible (leh lewat skit2) and byk benda aku leh blaja...takde buat keje yg same ulang2.


wireless wan

aku ade satu matlamat join company ni...tapi xleh nak bgtau korang la..so far my career plan going smoothly. Mmg dah lama aku target nak join ISP company ..alhamdulillah makbul gak doa aku..

Wish me all the best